No. |
Image |
Artist |
Title |
Date |
Medium |
Measurement |
Ed. |
Sign |
1 |
|
葉栗剛
Takeshi HAGURI |
〈男気〉(ひょっとこ) |
2012 |
木彫 楠木、彩色 |
H47.0cm |
|
サインあり |
2 |
|
葉栗剛
Takeshi HAGURI |
〈男気〉(天狗) |
2012 |
木彫 楠木、彩色 |
H50.0cm |
|
サインあり |
3 |
|
葉栗剛
Takeshi HAGURI |
龍虎次郎 |
2011 |
木彫 楠木、彩色 |
H52.0cm |
|
サインあり |
4 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-03" |
2013 |
Mixed media |
Image size:
45.5x43.5cm
Sheet size:
56.3x43.5cm |
|
サインと年記あり |
5 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-05" |
2013 |
Silver pen on paper |
Image size:
23.2x28.5cm
Sheet size:
29.8x42.0cm |
|
サインと年記あり |
6 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-06" |
2013 |
Mixed media |
Image size:
55.7x34.5cm
Sheet size:
55.7x34.5cm |
|
サインと年記あり |
7 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-18" |
2013 |
Mixed media |
Image size:
47.5x41.0cm
Sheet size:
53.7x46.5cm |
|
サインと年記あり |
8 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-26" |
2013 |
Mixed media |
38.0x29.0cm
46.3x38.4cm |
|
サインと年記あり |
9 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-27" |
2013 |
Mixed media |
34.0x25.0cm
46.5x38.6cm |
|
サインと年記あり |
10 |
|
宮脇愛子
Aiko MIYAWAKI |
"Work2013-28" |
2013 |
Mixed media |
35.2x32.0cm
46.5x38.5cm |
|
サインと年記あり |
11 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"T- 34" |
|
水彩、インク、紙 |
Image size: 34.2x23.6cm
Sheet size: 35.7x25.1cm |
|
|
12 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"V-03" |
|
デカルコマニー、紙 |
Image size:
13.7x9.8cm
Sheet size:
13.7x9.8cm |
|
|
13 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"V-13" |
|
デカルコマニー、紙 |
Image size: 15.5x8.2cm
Sheet size: 19.3x13.1cm |
|
|
14 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"V-17" |
|
デカルコマニー、紙
※V- 18と対 |
Image size: 14.0x10.0cm
Sheet size: 26.4x19.3cm |
|
|
15 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"V-18" |
|
デカルコマニー
※V- 17と対 |
Image size: 13.5x11.0cm
Sheet size: 26.2x19.3cm |
|
|
16 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"V-43" |
|
デカルコマニー、紙
※V- 44と対 |
Image size:
17.5x13.6cm
Sheet size:
17.5x13.6cm |
|
|
17 |
|
瀧口修造
Shuzo TAKIGUCHI |
"V-44" |
|
デカルコマニー、紙
※V- 43と対 |
Image size:
17.3x13.6cm
Sheet size:
17.3x13.6cm |
|
|
18 |
|
野田英夫
Hideo NODA |
《作品 2》 |
|
水彩、紙 |
25.4x30.9cm |
|
|
19 |
|
野田英夫
Hideo NODA |
《風景》 |
|
油彩、ペン、紙 |
24.0x33.3cm |
|
|
20 |
|
野田英夫
Hideo NODA |
《東京植物園写生》 |
1936 |
クレパス、紙 |
22.7x28.2cm |
|
サインあり |
21 |
|
野田英夫
Hideo NODA |
《作品4》 |
|
紙にペン |
33.7x26.3cm |
|
|
22 |
|
野田英夫
Hideo NODA |
《作品 11》 |
|
素描 |
21.4x15.4cm |
|
|
23 |
|
光嶋裕介
Yusuke KOSHIMA |
"Urban Landscape Fantasia #1" (1) |
2013 |
Screenprint on canvas |
90.0×90.0cm |
1 |
サインあり |
24 |
|
光嶋裕介
Yusuke KOSHIMA |
"Urban Landscape Fantasia #1" (3) |
2013 |
Screenprint on canvas and mirror |
90.0×90.0cm |
1 |
サインあり |
25 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Monroe, Marilyn, 1960
Marilyn Monroe lost in her own thoughts on set of "Let's Make Love," 1960.
(A013)" |
1960
Printed in 1984 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のサインとイニシャルあり |
26 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1962
Audrey Hepburn on set of "Paris When It Sizzles" at Boulogne Studios in Paris, 1962.
(A086)" |
1962
Printed in 2004 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 | 遺族のサインとスタンプあり |
27 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Taylor, Elizabeth, 1956
Elizabeth Taylor portrait in white dress on MGM set of "Raintree County," 1956.
(A108)" |
1956
Printed in 1995 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
サインあり |
28 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Dean, James, 1955
James Dean going over his script on the Warner Bros. set of "Rebel Without a Cause," 1955.
(A110)" |
1955
Printed in 1991 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のイニシャルと遺族のサイン/スタンプあり |
29 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1962
Photographed for French Vogue, Audrey Hepburn on set of "Paris When It Sizzles" at Boulogne Studios in Paris, 1962.
(A119)" |
1962
Printed in 2004 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のイニシャルと遺族のサイン/スタンプあり |
30 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1963
Audrey Hepburn and director George Cukor chat after filming has finished for the day, on the Covent Garden set of "My Fair Lady," 1963.
(A160)" |
1963
Printed in 1985 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のイニシャルと遺族のサイン/スタンプあり |
31 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1953
Audrey Hepburn in her hotel room in L.A., on her first trip to Hollywood after filming "Roman Holiday," 1953.
(A226)" |
1953
Printed in 1999 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のイニシャルと遺族のサイン/スタンプあり |
32 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Seberg, Jean, 1957
Jean Seberg reading paper in bed, during filming of "Bonjour Tristesse" in France, 1957.
(A284)" |
1957
Printed in 1996 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のサインとイニシャルあり |
33 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"McNeely, Big Jay (concert), 1951
Big Jay McNeely driving the crowd into a frenzy at his concert at Olympic Auditorium; Los Angeles, 1951. (Note: photo caption says 1953, but it's 1951)
(W258)" |
1951
Printed in 1985 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のサインとイニシャルあり |
34 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Armstrong, Louis, 1956
Louis Armstrong on the stairs at MGM between takes on "High Society," 1956.
(W264)" |
1956
Printed in 1978 |
ゼラチンシルバープリント |
12x16in. |
200 |
作家のサインとイニシャルあり |
35 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1962
Audrey Hepburn on set of "Paris When It Sizzles" at Boulogne Studios in Paris, 1962.
(A086)" |
1962
Printed in 2014 |
Archival Pigment Print |
16×20in.
(40.6×50.8cm) |
25 | 遺族のサインとスタンプあり |
36 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1953
Audrey Hepburn getting into a car after her first photo shoot at Paramount, having recently finished her first film "Roman Holiday," 1953.
(A120)" |
1953
Printed in 2014 |
Archival Pigment Print |
16×20in.
(40.6×50.8cm) |
50 | 遺族のサインとスタンプあり |
37 |
|
ボブ・ウィロビー
Bob WILLOUGHBY |
"Hepburn, Audrey, 1953
Audrey Hepburn in her hotel room in L.A., on her first trip to Hollywood after filming "Roman Holiday," 1953.
(A226)" |
1953
Printed in 2014 |
Archival Pigment Print |
16×20in.
(40.6×50.8cm) |
25 | 遺族のサインとスタンプあり |
38 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
13.9×10.3cm |
|
サインと年記あり |
39 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
13.8×10.5cm |
|
サインと年記あり |
40 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
13.8×10.4cm |
|
サインと年記あり |
41 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
10.7×13.9cm |
|
サインと年記あり |
42 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
13.5×10.4cm |
|
サインと年記あり |
43 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
11.3×14.0cm |
|
サインと年記あり |
44 |
|
五味彬
Akira GOMI |
《村上麗奈 CP vintage》 |
1990CA |
ビンテージゼラチンシルバープリント |
13.6×11.0cm |
|
サインと年記あり |
45 |
|
草間彌生
Yayoi KUSAMA |
《朝が来た A》 |
2004 |
Screenpint |
Image size: 16.0×23.0cm
Sheet size: 24.0×31.0cm |
95 |
サインあり |
46 |
|
植田正治
Shoji UEDA |
《浜の少年》 |
1931 (Printed later) |
ゼラチンシルバープリント |
20.2×30.1cm |
|
サインあり |
47 |
|
細江英公
Eikoh HOSOE |
《男と女 No.24》 |
1960
(Printed in 1985) |
ゼラチンシルバープリント |
12.0×21.3cm |
100 |
サインあり |
48 |
|
瑛九
Q Ei |
《(作品)》 |
|
フォトデッサン
(フォトグラム) |
40.8×31.9cm |
|
|
49 |
|
ジョナス・メカス
Jonas MEKAS |
"Pier Paolo Pasolini, Rome, 1967" |
1967
(Printed in 2013) |
アーカイバルインクジェットプリント |
Image size: 34.0×22.4cm
Sheet size: 39.8×29.1cm |
7 |
サインあり |
50 |
|
オノサト・トシノブ
Toshinobu ONOSATO |
"Silk-8" |
1967 |
スクリーンプリント |
22.0x27.0cm |
150 |
サインあり |